بازیکنی که مثل پدرش قهرمان سری آ شد (عکس)

بازیکنی که مثل پدرش قهرمان سری آ شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس تورام بازیکن اینتر توانست یکی از افتخارات پدرش لیلیان تورام را تکرار کند و به این ترتیب قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته اینتر در هفته سی و سوم از رقابت های سری آ ایتالیا، موفق شد با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه سن سیرو، میلان را شکست بدهد و به این ترتیب قهرمانی خود را در لیگ ایتالیا قطعی کند. در این بازی گل دوم اینتر را مارکوس تورام به ثمر رساند.

مارکوس تورام بازیکنی است که در تابستان قبلی به شکل بازیکنی آزاد به اینتر آمده است و حالا به همراه این تیم قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شده است. لیلیان تورام که پدر مارکوس تورام است، بین سال های 2001 تا 2006 در یوونتوس حضور داشته است. او در آن سال ها دو بار قهرمان سری آ ایتالیا شد و موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. یوونتوس در سال 2001 و در سال 2003 قهرمان سری آ ایتالیا شده است.

در جشن های قهرمانی یوونتوس در آن زمان می بینیم که لیلیان تورام فرزندان خود را در کنارش دارد. حالا مارکوس تورام هم توانسته است مثل پدرش قهرمان سری آ ایتالیا شود. با این تفاوت که مارکوس تورام به همراه اینتر قهرمان سری آ شد.

1471