عکس؛ جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان پس از قهرمانی در سری آ

عکس؛ جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان پس از قهرمانی در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - تکلیف قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا در فصل 2023/24 خیلی زود مشخص شد و به این ترتیب نراتزوری ها فاتح لیگ ایتالیا شدند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو، اینتر و میلان در چهاچوب هفته سی و سوم از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. پیروزی در این بازی موجب شد تا اینتر قهرمانی خود در سری آ ایتالیا را قطعی کند.

پس از این که قهرمانی اینتر در این فصل از بازی های لیگ ایتالیا قطعی شد، هواداران اینتر به خیابان های شهر میلان رفتند و جشن و پایکوبی کردند و به این ترتیب قهرمان شدن در این بازی ها را جشن گرفتند.

اینتر حالا برای بیستمین بار در تاریخ خودش قهرمان لیگ ایتالیا شده است. اینتری ها ستاره دوم را هم به لوگوی خود اضافه کرده اند چرا که در سری آ ایتالیا، تیم ها با ده بار قهرمانی در لیگ، یک ستاره می گیرند.

این قهرمانی برای هواداران اینتر بسیار شیرین بود چرا که تیم آن ها با پیروزی در دربی میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و از سوی دیگر نراتزوری ها با 17 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم که میلان است، قهرمانی خود را قطعی کردند.

1471