صحبت‌های عجیب هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید باعث عصبانیت هواداران شد

صحبت‌های عجیب هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید باعث عصبانیت هواداران شد

پایگاه خبری فوتبالی- رودریگو دی پائول، هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید اعلام کرده است روخی بلانکو فصل خوبی در این فصل داشته است؛ در حالی که خیلی از هواداران و کارشناسان با گفته‌های او موافق نیستند.

به گزارش فوتبالی، یکی از هافبک‌های تاثیرگذار اتلتیکو مادرید در دو فصل اخیر، رودریگو دی پائول بوده است. این هافبک آرژانتینی که از اودینزه به خدمت گرفته شده بود، توانست با درخشش در کمربند خط میانی اتلتیکو جایگاه ثابتی در ترکیب سرخپوست‌ها به دست بیاورد.

این بازیکن حالا در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است: «فکر می‌کنم اتلتیکو مادرید فصل خوبی را سپری کرد. ما به نیمه نهایی کوپا دل ری رسیدیم و در لیگ قهرمانان اروپا تا یک چهارم نهایی پیش رفتیم و در نهایت به جام جهانی باشگاه‌ها صعود کردیم. حیف شد که در لیگ قهرمانان نتوانستیم به نیمه نهایی برسیم. در ادامه فصل تلاش می‌کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست بیاوریم.»

این هافبک آرژانتینی در ادامه اضافه کرد: «فکر می‌کنم حضور در جام جهانی باشگاه‌ها برای ما خیلی مهم است؛ چون فقط دو تیم از اسپانیا توانستند به این تورنمنت صعود کنند و ما یکی از آن‌ها هستیم.»

دی پائول در ادامه صحبت‌های خود از ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید تعریف و تمجید کرد و گفت: «من به بکهام به‌عنوان یک بازیکن مهم در تاریخ فوتبال علاقه دارم. از این‌که با او مقایسه شوم خوشحال می‌شوم.»

هواداران اتلتیکو مادرید چندان از صحبت‌های دی پائول در خصوص نتایج این فصل تیمشان خوشحال نشدند، چرا که انتظار دارند بازیکنان بیشتر برای به دست آوردن موفقیت عطش داشته باشند.

1428