یورگن کلینزمن، گزینه هدایت تراکتور؟/ تکذیب شد

یورگن کلینزمن، گزینه هدایت تراکتور؟/ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل تراکتور می‌گوید خبر مذاکره با یورگن کلینزمن صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، یک هفته از جدایی پاکو خمز می‌گذرد و مدیران تراکتور هنوز نتوانسته‌اند با جانشینی برای او به توافق برسند. از سویی مسابقات لیگ هم به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و انتخاب یک سرمربی واجد شرایط در این مقطع حساس، به دغدغه بزرگی برای هواداران تیم تبدیل شده است.

درحالی که مذاکرات تراکتوری‌ها با گزینه‌‌های مختلف در جریان است، بازار شایعات هم گرم شده و هر از چند گاهی نام‌هایی بر سر زبان‌ها می‌افتد که غالبا صحیح نیست و با تکذیب مسئولان تراکتور رو به رو می‌شود.

امروز خبرگزاری فارس با انتشار یک خبر عجیب و جنجالی مدعی شد که باشگاه تراکتور با یکی از مشهورترین چهره‌های فوتبال دنیا وارد مذاکره شده است و این شخصیت سرشناس کسی نیست جز یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و باشگاه بایرن مونیخ!

کلینزمن 59 ساله، سابقه حضور در تیم‌های مطرح زیادی را به عنوان بازیکن و مربی دارد و آخرین تیمی که هدایت آن را برعهده داشت، تیم ملی کره جنوبی بود که اگر به یاد داشته باشید، نتوانست در جام ملت‌های آسیا نتایج مطلوبی کسب کند و در نهایت از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

حال خبرگزاری فارس در گزارش خود آورده که هوشنگ نصیرزاده شخصا با این سرمربی آلمانی وارد مذاکره شده و سعی دارد او را به تبریز بیاورد. این خبر ساعتی پیش، با تکذیب رسمی مدیرعامل تراکتور رو به رو شد و نصیرزاده در مصاحبه خود با ایسنا اینگونه عنوان کرده است: «ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ ما یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. اصلا نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد!»

7474