توضیح نصیرزاده درباره گل‌محمدی؛ منتفی نشده و در رختکن هم مخالفی ندارد!

توضیح نصیرزاده درباره گل‌محمدی؛ منتفی نشده و در رختکن هم مخالفی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات برای پیوستن یحیی گل‌محمدی به تراکتور و نشستن او روی نیمکت تبریزی‌ها هنوز ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست 4 بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن که در ورزشگاه یادگار امام تبریز اتفاق افتاد بالاخره طاقت مدیران تراکتور طاق شد و تصمیم به قطع همکاری با پاکو خمز گرفتند. سرمربی اسپانیایی البته در ابتدا قصدی برای رفتن نداشت اما با اتفاقاتی که در منطقه رخ داد خودش درخواست جدایی داد و رفت

باشگاه تراکتور بلافاصله مذاکره با گزینه‌های جانشینی خمز را شروع کرد. بعد از مذاکره با چند گزینه خارجی که به دلایل مختلف منتفی شد مدیران تراکتور تصمیم گرفتند با یحیی گل‌محمدی مذاکره کنند. ظاهرا مذاکرات اولیه بسیار خوب پیش رفت. اما دیروز برخی رسانه‌ها خبر دادند این همکاری شکل نخواهد گرفت!

بنابر آنچه که این رسانه‌ها نوشته بودند تعدادی از ستاره‌های کنونی تراکتور که بعضی از آنها از قبل و زمان حضور در پرسپولیس اختلافاتی با یحیی گل‌محمدی داشته‌اند مخالف سرمربیگری او هستند! مدیران تراکتور هم با توجه به این که زمان زیادی به پایان لیگ باقی نمانده است تصمیم گرفته‌اند فعلا مذاکره با یحیی را متوقف کنند.

اما امروز هوشنگ نصیرزاده این خبر را تکذیب کرده و گفته است: «مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.» این یعنی مذاکره با یحیی متوقف نشده است و وارد مرحله‌ای شده است که با کمک خود یحیی به توافق نهایی منجر خواهد شد. ضمن این که نصیرزاده خبر مخالفت برخی بازیکنان با آمدن یحیی را هم تکذیب کرده و دروغ خوانده است.

1359