چرا بارسلونا باید رده دوم لالیگا را حفظ کند؟

چرا بارسلونا باید رده دوم لالیگا را حفظ کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با شکست خوردن مقابل رئال مادرید در هفته اخیر رقابت های لالیگا دیگر امید های خود را برای بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا از دست داده است چرا که حالا یازده امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در رده دوم جدول رقابت های لالیگا قرار دارد و باید تلاش کند تا این جایگاه را حفظ کند. تیم ژاوی 70 امتیاز دارد و ژیرونا در حال حاضر 68 امتیازی است و در تعقیب بارسلونا است. نگه داشتن جایگاه دوم جدول لالیگا جدا از دلایل مالی و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یک دلیل دیگر هم دارد.

بارسلونا اگر می خواهد در فصل آینده رقابت های سوپرکاپ اسپانیا حضور داشته باشد باید بتواند جایگاه دومی خود در جدول لالیگا را حفظ کند. با توجه به این که بارسلونا به فینال کوپا دل ری راه پیدا نکرد، اگر در رده سوم لالیگا قرار بگیرد شانسی برای حضور در سوپرکاپ اسپانیا نخواهد داشت. ضمن این که اتلتیک بیلبائو که قهرمان جام حذفی اسپانیا شد، در میان دو تیم اول لالیگا قرار ندارد.

بارسلونا تا پایان این فصل لالیگا یک بازی حساس در زمین ژیرونا خواهد داشت و این بازی می تواند تعیین کند که بارسلونا در جایگاه دوم قرار بگیرد یا این که سوم شود.

1471