ژاوی سه خرید می‌خواهد تا در بارسلونا بماند

ژاوی سه خرید می‌خواهد تا در بارسلونا بماند

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز تکلیف ماندن یا رفتن ژاوی هرناندز از بارسلونا به طور دقیق مشخص نیست و حرف و حدیث های زیادی درباره این قضیه زده می شود که برخی از آن ها با هم متناقض است.

به گزارش فوتبالی ، در آخرین به روز رسانی اخبار درباره ماندن یا رفتن ژاوی گفته شده است که ژاوی هرناندز قصد دارد که در بارسلونا بماند. البته ماندن او در بارسا شرایطی هم خواهد داشت.

به نقل از سایت barcauniversal، ژاوی هرناندز در سه پست از لاپورتا درخواست خرید بازیکن کرده است و می خواهد که ترکیب بارسا برای فصل آینده تقویت شود تا بتواند به کار خود در آبی و اناری ها ادامه بدهد.

اولین پست بدون تردید پست هافبک دفاعی است. بارسلونا از زمان رفتن بوسکتس در این پست دچار مشکل بوده است. مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد و یاشوا کیمیش از بایرن مونیخ گزینه هایی بوده اند که برای این پست مطرح شده اند.

پست دیگری که ژاوی در آن بازیکن می خواهد، پست مدافع کناری است. در حقیقت عملکرد مدافع های کناری بارسلونا در بازی مقابل پاری سن ژرمن و در ال کلاسیکو ضعیف بود. کانسلو در هر دوی این بازی ها عملکرد ضعیفی داشت و ژاوی می خواهد که یک مدافع کناری جذب شود.

ژاوی همچنین خواستار خرید یک ستاره در تابستان پیش رو است. این ستاره می تواند برناردو سیلوا از منچسترسیتی باشد. بازیکن پرتغالی خودش هم علاقه دارد که در بارسلونا بازی کند.

1471