تبریک بازیکن منچستریونایتد به اینتر پس از قهرمانی در سری آ (عکس)

تبریک بازیکن منچستریونایتد به اینتر پس از قهرمانی در سری آ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پس از قهرمانی اینتر در رقابت های سری آ ایتالیا، افراد مختلفی به این تیم بابت این قهرمانی تبریک گفتند که یکی از آن ها کریستین اریکسن بازیکن دانمارکی تیم منچستر یونایتد بود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در هفته سی و سوم از رقابت های سری آ ایتالیا، میلان و اینتر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را بگیرد. اینتر با گرفتن سه امتیاز این بازی، با ایجاد اختلافی هفده امتیازی با میلان، قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کرد.

کریستین اریکسن بازیکن دانمارکی منچستر یونایتد با انتشار یک استوری اینستاگرامی قهرمانی اینتر را در سری آ تبریک گفت و نوشت:" تبریک اینتر "

گفتنی است که اریکسن قبلا بازیکن اینتر بوده است. این بازیکن دانمارکی در فصل 2020/21 در اینتر حضور داشت و به همراه این تیم موفق شد قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شود.

منچستر یونایتد در این فصل از رقابت ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیده است و این شانس را دارد تا در صورت پیروزی مقابل منچستر سیتی یک جام به دست بیاورد. باید دید که یاران اریکسن می توانند قهرمان جام حذفی انگلیس شوند یا خیر.

1471