واکنش آرسن ونگر به عملکرد ژاوی در بارسلونا

واکنش آرسن ونگر به عملکرد ژاوی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد ژاوی هرناندز در این فصل از رقابت ها به عنوان سرمربی بارسلونا انتقاد های زیادی را به همراه داشته است اما آرسن ونگر سرمربی اسبق آرسنالی ها اعتقاد دارد که عملکرد ژاوی هرناندز در این فصل قابل دفاع بوده است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ژاوی این فصل را بدون جام تمام می کند. بارسا در فینال سوپرکاپ مقابل رئال مادرید شکست خورد. در کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو حذف شد. در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن حذف شد و در لالیگا هم با شکست سه بر دو مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو، تقریبا شانسی برای قهرمانی ندارد.

آرسن ونگر درباره عملکرد ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا گفت:" به نظر من ژاوی خیلی زود جدایی اش را از بارسلونا اعلام کرد. عملکرد او در بارسلونا خوب و قابل دفاع بوده است. ژاوی نشان داده است که تیمش در حال رشد است. با دیدن سن بازیکنان بارسلونا می توان فهمید که این تیم در آینده با تجربه تر و بهتر می شود. در این شرایط بهتر است که ژاوی در کنار آن ها بماند."

گفتنی است که هنوز تکلیف آینده ژاوی هرناندز مشخص نشده است و باید دید که این سرمربی اسپانیایی در نهایت تصمیم می گیرد که در بارسلونا بماند یا این که قصد رفتن دارد.

1470