مهاجم فرانسوی آث میلان در پایان فصل به ام ال اس می‌رود

مهاجم فرانسوی آث میلان در پایان فصل به ام ال اس می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال، الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلان که در پایان فصل قراردادش با این تیم به پایان خواهد رسید، به عنوان بازیکن آزاد به لس آنجلس اف‌ سی خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، الیویه ژیرو مهاجم ۳۷ ساله میلان که قراردادش با روسونری رو به اتمام است و خبری هم از تمدید قرارداد با او نیست، در پایان فصل به تیم لس آنجلس اف‌ سی در لیگ ام ال اس خواهد پیوست.

این مهاجم تنها بازیکن فرانسوی لس آنجلس اف‌ سی نیست و هوگو لوریس نیز در تابستان گذشته به این تیم آمریکایی پیوسته بود و حضور این دو ملی پوش که با یکدیگر فاتح جام جهانی ۲۰۱۸ بودند در این تیم از نکات جالب توجه خواهد بود.

الیویه ژیرو که در تابستان ۲۰۲۱ با مبلغی کمتر از 5 میلیون یورو از چلسی به میلان پیوسته بود تا اینجای کار خود در ۱۲۷ بازی برای روسونری، آمار ۴۷ گل و ۱۹ پاس گل را ثبت کرده و همچنین در فصل 2021/22 با این تیم فاتح اسکودتو شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که میلان پس از رفتن ژیرو برای جایگزینی وی علاقمند به جذب جاشوا زیرکزی از بولونیا است. این مهاجم هلندی بند فسخ به ارزش ۴۰ میلیون یورو در قرارداد خود دارد.

۱۴۲۸