عکس؛ تک به تکی که نیکلاس جکسون آن را خراب کرد

عکس؛ تک به تکی که نیکلاس جکسون آن را خراب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی چلسی بدون کول پالمر عملکرد بسیار ضعیفی را از خودش ارائه داد. نیکلاس جکسون مهاجم سنگالی چلسی که پس از بازی ضعیفش مقابل منچسترسیتی به شدت مورد انتقاد بود، حالا در بازی چلسی مقابل آرسنال بار دیگر نمایش ضعیفی را از خودش ارائه داد.

نیکلاس جکسون در دقیقه 61 بازی بود که با دروازه بان آرسنال در موقعیت تک به تک قرار گرفت. او به جای این که به سمت چپ خودش شوت کند و دروازه داوید رایا را تهدید کند، توپ را به سمت راست خودش شوت کرد و این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در حقیقت نیکلاس جکسون زاویه بسته را انتخاب کرد و نتوانست از این فرصت مناسبی که برای گلزنی داشت استفاده کند.

در آن لحظه آرسنال با نتیجه سه بر صفر از چلسی پیش بود. اگر چه که چلسی پنج گل خورد و عملکرد دفاعی این تیم بسیار ضعیف بوده است اما مهاجمی مثل نیکلاس جکسون هم از فرصت هایی که برای گلزنی داشته استفاده نکرده است.

1470