شکست تحقیرآمیز برابر آرسنال هم جایگاه پوچتینو را به خطر نمی‌اندازد

شکست تحقیرآمیز برابر آرسنال هم جایگاه پوچتینو را به خطر نمی‌اندازد

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی شب گذشته در دیدار مقابل آرسنال با 5 گل تحقیر شد تا شرایط بد این تیم از همیشه بدتر شود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای حساس این هفته فوتبال انگلیس، شب گذشته آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت قرمزهای شمال لندن موفق شدند با 5 گل از سد حریف هم‌شهری خود عبور کنند و موقتا به صدر جدول صعود کنند. لئوناردو تروسار یک بار، بن وایت و کای هاورتز هرکدام دو بار برای آرسنال در این مسابقه گلزنی کردند.

این نتیجه باعث شد تا شیرهای لندن وضعیتشان از همیشه بحرانی‌تر شود. شاگردان پوچتینو نتوانستند از ابتدای فصل شرایط چندان مساعدی داشته باشند. مدیران باشگاه امید داشتند که با انجام خریدهای پرسروصدا، در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار بگیرند. در میانه فصل بارها نتایج ضعیف چلسی باعث شد تا صحبت‌هایی مبنی بر برکناری مائوریتسیو پوچتینو مطرح شود، اما حالا گفته می‌شود حتی با وجود شکست پنج گله مقابل آرسنال نیز سران باشگاه انگلیسی به سرمربی آرژانتینی خود اعتماد دارند.

به نقل از بن جیکوبز، تا بدین لحظه خطری جایگاه پوچتینو را تهدید نمی‌کند. مدیران باشگاه چلسی نمی‌خواهند تصمیم هیجانی بگیرند و هنوز اعتقاد دارند باید در پایان فصل با این مربی بر سر میز مذاکره بنشینند و در مورد شرایط بحث و گفت‌وگو کنند.

این در حالی است که خیلی از رسانه‌ها روبرتو دی زربی و چند گزینه دیگر را به‌عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی پوچتینو معرفی کرده بودند. باید منتظر ماند و دید در پایان فصل چه کسی بر روی نیمکت چلسی خواهد نشست؟

1428