تقدیر دونده افسانه‌ای جاماییکایی از رئال مادرید بابت شکست منچسترسیتی

تقدیر دونده افسانه‌ای جاماییکایی از رئال مادرید بابت شکست منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- یوسین بولت، دونده افسانه‌ای جاماییکایی یکی از مشهورترین هواداران منچستریونایتد است که همواره تلاش کرده علاقه‌اش به شیاطین سرخ را ابراز کند.

به گزارش فوتبالی، بی‌شک باید یوسین بولت را در جمع اسطوره‌های تاریخ دوومیدانی و همچنین ماده دوی سرعت 100 متر و 200 متر قرار دهیم. کسی که هر ساله حداقل یک مدال طلا برای کاروان المپیکی جاماییکا تضمین می‌کرد و از جمله کسانی بود که میلیون‌ها بیننده را به خود جذب می‌کرد تا رکورد جدیدی از خود به ثبت برساند.

این دونده موفق و افسانه‌ای، یکی از بزرگ‌ترین هواداران فوتبال است. تیم مورد علاقه بولت، منچستریونایتد است و او همواره در مصاحبه‌هایش سعی کرده تا احساساتش نسبت به باشگاه انگلیسی را ابراز کند. او در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که از برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوشحال شده است و این موضوع را به جود بلینگهام هم گفته.

دونده سرشناس جاماییکایی در این باره گفت: «به‌عنوان یک هواداران منچستریونایتد، از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خیلی خوشم آمد، این را به جود بلینگام هم گفتم. من واقعا نمی‌خواستم ببینم یک بار دیگر منچسترسیتی قهرمان سه‌گانه می‌شود.»

رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با عبور از سد منچسترسیتی، به مرحله نیمه نهایی برسد. کهکشانی‌ها پس از تحمل فشار بی‌امان سیتیزن‌ها سرانجام توانستند در ضربات پنالتی حریف قدرتمند انگلیسی خود را مغلوب کنند. جود بلینگهام، ستاره انگلیسی رئال مادرید یکی از بازیکنانی بود که در این مسابقه ضربه پنالتی خودش را تبدیل به گل کرد و زمینه حذف منچسترسیتی را فراهم آورد.

1428