عربستانی‌ها به دنبال اغوای مهاجم رئال مادرید

عربستانی‌ها به دنبال اغوای مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا گزارش داده است که باشگاه های عربستانی شرایط خرید خوسلو ماتو مهاجم اسپانیایی رئال مادرید را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، خوسلو در این فصل قرضی از اسپانیول به رئال مادرید پیوسته است و رئال می تواند با پرداخت 1.5 میلیون یورو در پایان فصل، قرارداد او را به حالت قطعی در بیاورد. خرید خوسلوی 34 ساله برای رئال مادرید کار دشواری نیست چرا که قیمت این بازیکن هم بالا نیست اما رئالی ها نگران ترافیک خط حمله در فصل آینده هستند. خوسلو در این فصل دقایق زیادی نداشت اما با این وجود با سیزده گل و هشت پاس گل، نمایش خوبی داشت. در فصل اینده با پیوستن کیلیان امباپه و همچنین اندریک، پدیده برزیلی به رئال مادرید، عرصه برای خوسلو تنگ خواهد شد و مدیران رئال مادرید ترجیح می دهند که بازیکن مازادی را در ترکیب تیم نداشته باشند.

اگر مدیران رئال تصمیم بگیرند که خوسلو را در فصل آینده حفظ نکنند، این بازیکن ممکن است که راهی عربستان شود. در حقیقت خوسلو در حال حاضر جایگاه ثابتی در تیم ملی اسپانیا دارد  اما با توجه به سن خود، می تواند برای آخرین سالهای فوتبالش، قراردادی نجومی را با باشگاه های عربستانی به امضا برساند. 

4125