مهاجم اسبق منچستریونایتد به شکل اورژانسی در بیمارستان بستری شد

مهاجم اسبق منچستریونایتد به شکل اورژانسی در بیمارستان بستری شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته زنگ خطر در مورد شرایط سلامتی کارلوس ته وز بازیکن آرژانتینی اسبق منچستریونایتد و منچسترسیتی به صدا در آمد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی باشگاه ایندپندینته به شکلی اورژانسی در بیمارستان لاترینیداد سن ایسیدرو در بوینوس آیرس بستری شد چرا که از ناحیه قفسه سینه احساس درد شدیدی داشت اما اطرافیانش اعلام کردند که مشکلش جدی نیست. 

بازیکن آرژانتینی مورد آزمایش و چکاپ پزشکی قرار گرفت تا دلیل درد قفسه سینه او مشخص شود که نتایج، رضایت بخش بودند و این بازیکن در روز چهارشنبه پس از بررسی های بیشتر می تواند از بیمارستان مرخص شود و به تمرینات ایندپندینته ملحق شود. 

باشگاه آرژانتینی در بیانیه ای اعلام کرد:" کارلوس ته وز، سرمربی ما به علت درد از ناحیه قفسه سینه در بیمارستان لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شده است. تحقیقات انجام شدند و نتایج آنها رضایت بخش بودند. فردا تست های جدیدی انجام خواهد شد و چکاپ کلی صورت می گیرد. "

ته وز در روز 22 آگوست 2013 به عنوان سرمربی ایندپندینته انتخاب شد و در این تیم نتایج خوبی کسب کرد و این تیم را از منطقه سقوط دور کرد.  مربی آرژانتینی پس از فینال لیگ کاپ نتوانست به تعطیلات برود و خیلی سریع تمرینات را برای فصل جدید آغاز کرد. فصل جدید لیگ آرژانتین سه هفته دیگر آغاز خواهد شد. 

4125