نظر جالب بازیکن اسبق تیم ملی آمریکا در مورد گل‌های اخیر مسی

نظر جالب بازیکن اسبق تیم ملی آمریکا در مورد گل‌های اخیر مسی

پایگاه خبری فوتبالی - الکسی لالاس می گوید که گلهای لیونل مسی مقابل نشویل، ضربات آخر خوبی بوده اند اما ثبات این بازیکن باعث شده تا اینتر میامی به تیمی جذاب برای تماشاگران تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره آرژانتینی مقابل نشویل دو گل زد و یک پاس گل به بوسکتس داد تا تیمش در بازی بامداد یکشنبه با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.  لالاس بازیکن اسبق تیم ملی آمریکا می گوید که گلهای مسی به اتفاقی عادی تبدیل شده است و معتقد است که ثبات و فرصت طلبی مسی باعث می شود تا هیجان نسبت به تماشای لیگ آمریکا بیشتر شود. 

لالاس در مصاحبه با پادکست "ایالات ملت" گفت:" مسی خارق العاده است و بازی مقابل نشویل هم فوق العاده بود چرا که حالا گلها در لیگ آمریکا نیز با او همراه می شوند همان طور که سالها در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین گل زده است. حالا ما آمریکایی ها نیز با این لحظات جادویی همراه می شویم. البته هر دو گل خیلی معمولی بودند. شاید اگر این گلها توسط هر کسی جز مسی به ثبت می رسید، می گفتیم که "اوکی، باشد، یک پنالتی زد و بعد از آن ضربه آخر را در یک حرکت عادی به ثمر رساند."   اما بزرگی مسی به همین است که هر کاری که می کند، در تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد. مسی با این روند می تواند دستاوردی تاریخی را داشته باشد." 

4125