رمضانی به دلیل فحاشی به داور بازی مقابل بارسلونا را از دست داد

رمضانی به دلیل فحاشی به داور بازی مقابل بارسلونا را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - لارژی رمضانی مهاجم آلمریا به دلیل توهین به داور در رقابت های لالیگا، پنج جلسه از همراهی تیمش محروم شده است و به این ترتیب بازی آلمریا مقابل بارسلونا را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سی و دوم لالیگا، آلمریا و ویارئال به مصاف هم رفتند. در این بازی ویارئال در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

لارژی رمضانی مهاجم 23 ساله آلمریا در این بازی در دقیقه 80 کارت زرد اول خود را از داور بازی دریافت کرد. او در دقیقه 87 بازی کارت زرد دوم را هم گرفت و اخراج شد. در همین حین بود که رمضانی به شدت عصبانی شد و به داور بازی توهین کرد. او از عبارت هایی مثل "احمق لعنتی " علیه داور بازی استفاده کرد و این عبارت ها در گزارش داور در پایان بازی درج شدند.

به این ترتیب کمیته انضباطی لیگ فوتبال اسپانیا، رمضانی را به مدت پنج بازی از همراهی تیمش محروم کرده است. لارژی رمضانی بازی های آلمریا مقابل ختافه، رایو وایکانو، رئال بتیس، بارسلونا و مایورکا را از دست می دهد.

آلمریا و بارسلونا قرار است که در هفته سی و ششم از رقابت های لالیگا به مصاف هم بروند و رمضانی در این بازی حضور نخواهد داشت.

1471