محرومیت بازیکنان آث میلان و اینتر پس از درگیری‌ها در دربی

محرومیت بازیکنان آث میلان و اینتر پس از درگیری‌ها در دربی

پایگاه خبری فوتبالی- دوشنبه شب دو تیم میلان در اینتر در چارچوب هفته‌س سی‌وسوم سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت نراتزوری برنده بازی شد. اما در لحظات پایانی درگیری‌هایی بین بازیکنان پیش آمد و بازی در پایان ۳ اخراجی داشت.

به گزارش فوتبالی، در دقایق پایانی بازی اینتر و میلان در حالیکه بازی دو بر یک به سود اینتر دنبال می‌شد درگیری بین تئو هرناندز و دنزل دامفریز دو بازیکنی که در فصول اخیر و در دربی میلان پای ثابت درگیری‌ها بودند رخ داد و داور بازی در نهایت هر دو بازیکن را اخراج کرد. دقایقی بعد نیز داویده کالابریا کاپیتان روسونری با زدن ضربه‌ای با آرنج خود به صورت هنریک میخیتاریان دومین اخراجی این تیم و سومین اخراجی این دربی پرحاشیه شد.

پس از گذشت دو روز فدراسیون فوتبال ایتالیا با بررسی‌های صورت گرفته وضعیت بازیکنان محروم را اعلام کرد:

- داویده کالابریا از میلان دو بازی محرومیت

- تئو هرناندز از میلان یک بازی محرومیت

- دنزل دامفریز از اینتر یک بازی محرومیت

فیکایو توموری از میلان نیز به به دلیل 5 کارته شدن، بازی بعدی این تیم با یوونتوس را از دست خواهد داد. میلان در حال حاضر برای قطعی شدن رتبه دوم خود در لیگ تلاش می‌کند و بازی حساسی مقابل یوونتوس خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در فصول گذشته ساندرو تونالی، فرانک کسیه و زلاتان ابراهیموویچ نقش مهمی در رهبری رختکن میلان داشتند و حالا با نبود آن‌ها رختکن تیم دچار فروپاشی شده است.

همچنین وضعیت سرمربی میلان استفانو پیولی مشخص نیست ولی به احتمال فراوان سرمربی روسونری تغییر خواهد کرد. اما همه‌ی مشکلات آنها به سرمربی بر نمی‌گردد و این موضوعات فراتر از بحث فنی باشد. 

۱۴۲۸