طلسمی که هنوز شکسته نشده است!؛ کاپیتان عباس‌زاده در انتظار گلزنی برای نساجی (عکس)

طلسمی که هنوز شکسته نشده است!؛ کاپیتان عباس‌زاده در انتظار گلزنی برای نساجی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- محمد عباس‌زاده در بازگشت دوباره‌اش به نساجی هنوز موفق به گلزنی برای این تیم نشده است.

به گزارش فوتبالی، نساجی که شرایط خوبی را در لیگ بیست و سوم ندارد و با سیدمهدی رحمتی و لوکاس آلکاراس نتوانست به اهدافی که در ابتدای فصل برای خود ترسیم کرده بود برسد حالا با ساکت الهامی رویای بقا را در سر می‌پروراند و با وضعیتی که در انتهای جدول برقرار است امیدوار است بتواند در هفته آخر یکی از دو تیمی که به لیگ آزادگان سقوط می‌کند نباشد.

نساجی که در نیم فصل دوم تغییرات زیادی در تیم خود داشت و در کنار 6 بازیکن جدیدی که از تیم‌های مختلف جذب کرده بود 7 بازیکن را از دست داد موفق شد محمد عباس‌زاده را از فولاد جذب کند تا به این شکل هم کاپیتان سابق خود را به قائمشهر ببرد و هم خط حمله‌اش را تقویت کند!

محمد عباس‌زاده که در صعود نساجی به لیگ برتر نقش شایانی داشت و در بازی دراماتیک نساجی در برابر راه آهن 2 گل از 6 گل تیمش را به ثمر رساند جمعا 90 بار پیراهن نساجی را بر تن کرده و با زدن 45 گل بهترین گلزن تاریخ این تیم به شمار می‌آید. او تا به اینجای کار و در بازگشت خود به این تیم نتوانسته کار خود را به نحو احسن انجام بدهد و به اصطلاح گلزنی کند! طلسمی که به 8 بازی رسیده و خیلی زود باید شکسته شود چون گلزنی عباس‌زاده می‌تواند به بقای قرمزهای مازنی کمک شایانی کند.

9098