پیش‌بازی مس رفسنجان - پیکان؛ این‌بار مساوی نخواهد شد!

پیش‌بازی مس رفسنجان - پیکان؛ این‌بار مساوی نخواهد شد!

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار فردای مس و پیکان استارت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مس در رفسنجان میزبان پیکان تهران خواهد بود. این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نکته قابل توجه درباره نارنجی‌های مس اینکه این تیم همچنان پس از حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی خود از آغاز نیم فصل دوم، هیچ باختی را تجربه نکرده است. مس همچنین در هفت دیدار اخیر خود گلزنی کرده تا نشان دهد راه و رسم باز کردن دروازه‌ها را بلد است و باید دید تیمی که توانسته با حذف استقلال، صدرنشین کنونی لیگ برتر، به این مرحله از جام حذفی برسد، می‌تواند با پیروزی بر یک تیم تهرانی دیگر به ماجراجویی خود ادامه دهد یا نه.

در سمت مقابل پیکان هم این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند. خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

اما نکته منفی آماری برای پیکان و عنایتی این است که آن‌ها هرگز مقابل مس رفسنجان قادر به کسب پیروزی نبوده‌اند. خودروسازان از ۱۰ دیداری که با نارنجی‌ها در لیگ برتر داشته‌اند، چهار مرتبه شکست خورده‌اند و شش مسابقه به تساوی انجامیده و غلامرضا عنایتی هم از پنج تقابلی که با تیم رفسنجانی داشته و در سه مسابقه‌ای که مقابل محرم نویدکیا ایستاده، هیچ‌گاه موفق به کسب برتری نشده است.

نتیجه مرحله گذشته: مس رفسنجان با دو گل از سد استقلال گذشت و پیکان هم با یک گل، ستارگان بهمن جوان تهران را شکست داد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

مس رفسنجان - پیکان

پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۷:۴۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: مهدی اجاقی، حامد صفایی، مرتضی هوشیار و علی سام

1997