ستاره انگلیسی برنتفورد، گزینه ای معقول برای سران منچستر یونایتد

ستاره انگلیسی برنتفورد، گزینه ای معقول برای سران منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد به جذب ایوان تونی، ستاره باشگاه برنتفورد علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی، تونی مشکلی با ترک برنتفورد ندارد و می‌تواند این کار را در تابستان امسال یا سال 2025، وقتی که قراردادش با زنبورها به پایان می‌رسد انجام دهد. انتظار می‌رود که برنتفورد مبلغی در حدود 50 میلیون پوند برای فروش ستاره خود طلب کند، مبلغی که در نتیجه حضور و عملکرد او در رقابت‌های یورو 2024، می‌تواند تغییر پیدا کند.

یونایتدی‌ها تونی را تحسین می‌کنند و اعتقاد دارند که او می‌تواند قدرت رهبری و تجربه بیشتری را به رختکن این تیم اضافه کند. آن‌ها اعتماد به نفس او را دوست دارند و همینطور قدرت او در تیم کاپیتانی برنتفورد، برایشان جذاب است. شیاطین سرخ، جذب یک مهاجم نوک جدید را برای حمایت و رقابت با راسموس هویلوند را در این تابستان، جزو اولویت‌های خود قرار داده اند.

با وجود اینکه بنجامین سسکو، مهاجم تیم لایپزیش، در لیست خرید یونایتد، رتبه بالاتری از تونی دارد، این باشگاه انگلیسی به این موضوع واقف است که رقابت بسیار بیشتری را برای به خدمت گیری مهاجم اسلوونیایی متحمل خواهد شد و در صورتی که مبلغ درخواستی برنتفورد برای تونی کاهش پیدا کند، این ملی پوش انگلیسی به گزینه‌ای وسوسه انگیز مبدل خواهد شد.

2102