نقل و انتقالات/ علاقه بارسلونا به گزینه تهاجمی آرسنال؛ گزینه جدید لیورپول برای جانشینی کلوپ

نقل و انتقالات/ علاقه بارسلونا به گزینه تهاجمی آرسنال؛ گزینه جدید لیورپول برای جانشینی کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که بارسلونا نیز به رقابت جذب ستاره نیوکاسل اضافه شده است و باید در این راه با توپچی‎‌ها مبارزه کند.

به گزارش فوتبالی، با هم داغ ترین شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا را مرور خواهیم کرد.

بارسلونا در رقابت جذب الکساندر ایساک، مهاجم نیوکاسل، به آرسنال پیوسته است. کلاغ‌ها ممکن است برای حفظ تعادل مالی خود و ماندن در چارچوب قوانین مالی لیگ برتر انگلیس، مجبور به فروش ستاره سوئدی خود بشوند. (The Sun)

.

نیوکاسل آماده است تا قرارداد جدیدی را به ایساک پیشنهاد دهد زیرا عدم حضور آن‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده، باعث کاهش دستمزد او خواهد شد. (TBR Football)

.

هموطن ایساک، یعنی ویکتور گیوکرش سوئدی، جزو برترین گزینه های آرسنال برای تقویت خط آتش خود در تابستان پیش رو به حساب می‌آید. (Football Transfers)

.

منچستر یونایتد مایل است تا به سرعت قراردادی را با جرد برنثویت، مدافع اورتون به ثبت برساند. این مدافع 21 ساله، یکی از مهمترین گزینه های مالکان جدید یونایتد برای تقویت این تیم است که می‌تواند راه حلی بلند مدت برای مشکلات دفاعی شیاطین سرخ باشد. (Football Insider)

.

آرسنال، چلسی، منچسترسیتی، منچستر یونایتد و یوونتوس، همگی به اولیسه، وینگر جوان کریستال پالاس علاقه مند هستند. (Football Insider)

.

لیورپول آماده است تا در ادامه جستجوهایش برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای یورگن کلوپ، شرایط توماس فرانک را بررسی کند. روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون همچنان گزینه اصلی ‌آن‌ها محسوب می‌شود اما این سرمربی همچنین در حال مذاکره برای جانشینی دیوید مویس در وستهم نیز هست. (TEAMtalk)

2102