واکنش کاپیتان چلسی به درخواست عجیب هوادار خردسال این تیم

واکنش کاپیتان چلسی به درخواست عجیب هوادار خردسال این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران چلسی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند؛ سه‌شنبه شب و در جریان بازی مقابل آرسنال که در نهایت پنج بر صفر بازنده بودند هوادار خردسال آبی‌ها با پلاکاردی درخواست از بازیکنان تیمش داشت و کانر گلگر کاپیتان چلسی در پایان بازی به این موضوع واکنش نشان داد

به گزارش فوتبالی، سه‌شنبه شب دو تیم چلسی و آرسنال در دیداری معوقه از هفته‌ی بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی‌ها با نتیجه پنج بر صفر مقابل حریف همشهری خود به پیروزی رسیدند.

در جریان بازی یکی از هواداران خردسال چلسی پلاکاردی را در دست داشت که روی آن نوشته بود: من پیراهن شما را نمی‌خوام، برای پیراهن این تیم بجنگید. این موضوع تا حدودی بازیکنان چلسی را زیر سوال می‌برد.

کانر گلگر کاپیتان چلسی پس از بازی در این مورد گفت: همگی داریم تلاش می‌کنیم. می‌دانم که جنگیدن برای تیم و تلاش کردن برای همه بازیکنان مهم است. ما تیم بسیار جوانی داریم و تجربه زیادی به عنوان یک تیم در لیگ برتر انگلیس نداریم.

گلگر در ادامه گفت: ما در این فصل برد و باخت‌‌هایی داشتیم و هنوز هم به عنوان یک تیم در حال پیشرفت هستیم تا به سطحی که واقعا لایق آن هستیم، برسیم. این بازی یکی از بازی‌هایی بود که به آن عملکرد خوب خودمان نزدیک نبودیم اما همچنان به سطحی بالایی که می‌توانیم پیشرفت کنیم نگاه خواهیم کرد و باید به جلو حرکت کنیم.

چلسی در حال حاضر در رتبه نهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و پس از ۳۲ بازی ۴۷ امتیاز کسب کرده است. کار پوچتینو و شاگردانش برای کسب سهمیه اروپایی بسیار سخت خواهد بود و هواداران چلسی همچنان باید برای دیدن اتفاق‌های خوب برای تیمشان منتظر بمانند.

۱۴۲۸