سنگربان سابق منچستر یونایتد به مستطیل سبز باز خواهد گشت

سنگربان سابق منچستر یونایتد به مستطیل سبز باز خواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی – داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستر یونایتد، با انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی، بازگشت قریب الوقوعش به دنیای فوتبال را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، این سنگربان اسپانیایی تابستان گذشته و پس از حضور 12 ساله خود در اولدترافورد، به صورت بازیکن آزاد از منچستر یونایتد جدا شد. او در ابتدا با ماندن در باشگاه موافقت کرده بود و مذاکرات بین طرفین با موفقیت انجام شده بود اما ناگهان سران یونایتد پیش از به امضا رسیدن قرارداد جدید، پیشنهاد خود را پس گرفتند. حالا یک سال پس از جدایی دراماتیک او از شیاطین سرخ، دخیا همچنان بدون تیم است. این سنگربان 33 ساله، در ماه‌های اخیر به انتقال به تیم‌هایی نظیر ناتینگهام فارست، نیوکاسل و تیم‌های سعودی لینک شده است اما همچنان منتظر انتقال ایده آل خود مانده است. دخیا از تابستان گذشته تا به حال به صورت انفرادی تمرین کرده است. او این هفته در اینستاگرام خود، خبری جدید از شرایط خود را در اختیار هوادارانش قرار داده و با انتشار ویدیویی از تمرینش، با جمله ای کوتاه، خبر از بازگشت قریب الوقوعش به مستطیل سبز داده است. او در توضیح ویدیو خود چنین نوشت:" من بر خواهم گشت." 

دخیا اخیرا به انتقالی رایگان به تیم اسپانیایی رئال بتیس لینک شده است. باید دید که این سنگربان با تجربه کی و با چه تیمی دوباره در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت.

2102