پیروزی پرگل منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز

پیروزی پرگل منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۹ رقابت های لیگ برتر انگلیس با یک پیروزی پرگل خانگی برای منچستریونایتد برابر شفیلدیونایتد پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم منچستریونایتد تیم ششم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته ۲۹ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود در شهر منچستر یعنی الدترافورد به مصاف تیم شفیلدیونایتد رفت و یک پیروزی پرگل را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول در دقیقه ۳۵ ابن شفیلدیونایتد بود که بر خلاف انتظار به گل اول بازی رسید اما در دقیقه ۴۲ هری مگوایر گل تساوی شاگردان اریک تن هاگ را زد تا در نهایت نیمه اول با حساب ۱-۱ به اتمام برسد.

در نیمه دوم تیم منچستریونایتد برای زدن گل تلاش زیادی کرد و چند بار تا آستانه زدن گل برتری هم پیش رفت اما باز هم این شفیلدیونایتد بود که دروازه تیم میزبان یعنی منچستریونایتد را در دقیقه ۵۰ باز کرد. در دقیقه ۶۱ کاپیتان شیاطین سرخ یعنی برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد و سپس همین بازیکن با یک شورا دیدنی پای چپ از فاصله ۳۰ متری دروازه شفیلدیونایتد را در دقیقه ۸۱ برای بار سوم هم گشود. تنها ۵ دقیقه بعد و در دقیقه ۸۶ راسموس هویلوند گل چهارم را هم برای منچستریونایتد زد تا در نهایت این دیدار عجیب با  نتیجه ۴-۲ به سود شیاطین سرخ میزبان به پایان برسد.

با برد منچستریونایتد این تیم با ۵۳ امتیاز کماکان تیم ششم جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند و شفیلدیونایتد هم با تنها ۱۶ امتیاز تیم قعرنشین جدول لیگ انگلیس لقب گرفت.

۱۰۰۹