در روزهای شایعه حفظ پوچتینو ؛ چلسی با این آمار توخل را اخراج کرد!

در روزهای شایعه حفظ پوچتینو ؛ چلسی با این آمار توخل را اخراج کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که به نظر می رسد پوچتینو در چلسی ماندگار خواهد بود اخراج فصل گذشته توماس توخل سوژه دوباره رسانه ها شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه دیلی میل در خبری مدعی شد که هیئت مدیره باشگاه چلسی پذیرفته تا مائوریسیو پوچتینو در این تیم ماندگار شود زیرا صرف نظر از هر اتفاقی آنها اعتقاد دارند که چلسی به ثبات نیاز دارد. از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان چلسی معتقدند که تیم از ماندن مائوریسیو پوچتینو سود خواهد برد. از طرفی فشار روی مائوریسیو پوچتینو در میان ناامیدی از برخی تصمیمات در حال افزایش است، اما او همچنان در چلسی از حمایت برخوردار است و اعتقاد بر این است که او در شرایط سختی کار کرده است.

اما یک نکته عجیب در این مورد این است که هیات مدیره باشگاه چلسی فصل گذشته در اقدامی عجیب توماس توخل را از کار به دلیل نتایج ضعیف برکنار کرد. این در حالی است که توخل همراه با چلسی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیده بود و از ۱۰۰ بازی که روی نیمکت آبی های لندن نشست به ۶۰ پیروزی رسید و به نوعی آمار ۶۰ درصد برد در بازی های این تیم را ثبت کرد.

توخل همراه با چلسی فقط در ۱۶ دیدار شکست خورد و آمار گل زده ۱۶۸ گل را نیز به ثبت رساند که نشان از کیفیت خوب هجومی تیم او داشته است.

۱۰۰۹