سرمربی اورتون و تکرار کاری که آنچلوتی هم آن را انجام داده بود

سرمربی اورتون و تکرار کاری که آنچلوتی هم آن را انجام داده بود

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر سرمربی تیم اورتون شان دایچ است و تیم او موفق شد در دربی مرسی ساید با نتیجه دو بر صفر لیورپول را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این هفته از بازی های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و اورتون به مصاف هم رفتند و  اورتون در این بازی که میزبان بود، موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. شان دایچ به عنوان سرمربی اورتون موفق شد در دربی مرسی ساید، تیم یورگن کلوپ را شکست بدهد.

تنها دو سرمربی موفق شده اند به عنوان سرمربی اورتون، تیم لیورپول را با هدایت یورگن کلوپ شکست بدهند. یکی از آن ها شان دایچ است که امشب این کار را انجام داد. دیگری کارلو آنچلوتی است که موفق شد در زمانی که سرمربی اورتون بود، با نتیجه دو بر صفر لیورپول را با هدایت یورگن کلوپ شکست بدهد. آنچلوتی پیش از آن که در سال 2021 سرمربی رئال مادرید شود، هدایت اورتون را بر عهده داشت.

کلوپ فصل آخر حضورش را در لیورپول سپری می کند. او در این سال ها که در لیورپول حضور داشته است تنها دو بار در دربی مرسی ساید مقابل اورتون شکست خورده است که یک بارش مقابل شان دایچ بوده و بار دیگر مقابل کارلو آنچلوتی بوده است.

1470