ده روسی شخصا برای جذب ستاره یوونتوس اقدام کرد

ده روسی شخصا برای جذب ستاره یوونتوس اقدام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه رم قصد دارند در تابستان امسال تمام تلاش خود را به کار گیرند تا ترکیب مورد نظر دنیله ده ‌روسی را در اختیار او قرار دهند.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم‌های آماده فوتبال اروپا در ماه‌های اخیر، آ اس رمی بوده که پس از خروج ژوزه مورینیو و ورود دنیله ده روسی، جان تازه‌ای گرفته و توانسته نتایج درخشانی در سری آ و لیگ اروپا به دست بیاورد.

حالا هواداران کاملا از کاپیتان سابق و سرمربی فعلی تیمشان رضایت دارند. ده روسی با عملکرد خوب خود نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اگر برای فصل آینده تیمش به خوبی تقویت شود، می‌تواند در جمع تیم‌های بالانشین قرار گیرد. آن‌ها شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند و در لیگ اروپا نیز پس از گذر از سد آث میلان به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

مدیران باشگاه رم حالا در پی جذب بازیکنان مد نظر ده روسی هستند و می‌خواهند پس از تمدید قرارداد او، برای خرید مهره‌های مورد نیاز او تلاش کنند.

یکی از بازیکنانی که ده روسی علاقه زیادی به جذب او دارد، فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس است. کسی که در این فصل درخشش خاصی در ترکیب بیانکونری نداشته و گفته می‌شود در پایان فصل از جمع سفیدومشکی‌های شهر تورین جدا می‌شود.

به نقل از نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو، ده روسی شخصا با کیه‌زا ارتباط برقرار کرده تا به او بگوید که برای فصل آینده نیازش دارد. این رسانه در ادامه اضافه کرد که ده روسی به ستاره یوونتوس وعده داده که می‌تواند او را به روزهای خوب خودش برگرداند.

1428