اگر ژاوی نمی‌ماند چه کسی سرمربی بارسلونا می‌شد؟

اگر ژاوی نمی‌ماند چه کسی سرمربی بارسلونا می‌شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته ژاوی پس از جلسه‌ای که با مدیران بارسلونا برگزار کرد تصمیم گرفت حداقل یک فصل دیگر به‌عنوان سرمربی بارسلونا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز در میانه فصل و زمانی که فشارها روی او به بالاترین ممکن رسیده بود، اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت بارسلونا کنار خواهد رفت و مایل نیست یک فصل دیگر در بارسا بماند. این خبر باعث شد تا سرمربیان زیادی به‌عنوان جانشین ژاوی معرفی شوند.

اما روز گذشته، ژاوی هرناندز پای میز مذاکره با مدیران باشگاه بارسلونا نشست و متقاعد شد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند. این در حالی است که تا عصر دیروز، رسانه‌ها گزارش می‌دادند که هانسی فلیک نزدیک‌ترین گزینه به هدایت بارسلونا است و به احتمال زیاد ژاوی هرناندز در پایان فصل باشگاه را ترک می‌کند.

رافا یوستی، یکی از مدیران بارسلونا پس از پایان جلسه به خبرنگاران اعلام کرد خوشحال است که ژاوی یک فصل دیگر در بارسا می‌ماند تا ادعای رسانه‌ها مبنی بر ادامه همکاری ژاوی و بارسلونا تایید شود.

حالا میگل سانز، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت گزارش داده است که تیاگو موتا گزینه اصلی مدیران بارسا برای جانشینی ژاوی بود. اگر سرمربی اسپانیایی حاضر به ادامه همکاری نمی‌شد، موتا جانشینی او را قبول می‌کرد. این در حالی است که تا به امروز نام تیاگو موتا به‌عنوان گزینه اصلی مطرح نشده بود.

موتا در این فصل با بولونیا نتایج درخشانی به دست آورده و توانسته تیمش را در جمع 4 تیم بالای جدول رده‌بندی سری آ قرار دهد. این سرمربی توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله یوونتوس را به خود جلب کرده است.

1428