تیمی که رکورددار بیشترین گلِ خورده در تاریخ لیگ برتر انگلیس شد

تیمی که رکورددار بیشترین گلِ خورده در تاریخ لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - شفیلد یونایتد در این فصل از رقابت ها اصلا اوضاع خوبی نداشته است و به نظر می رسد که به زودی سقوطش به دسته پایین تر فوتبال انگلیس یعنی چمپیونشیپ قطعی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در یک بازی معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد. شفیلد یونایتد با خوردن چهار گل در این بازی حالا در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، 92 گل دریافت کرده است. شفیلد در 34 بازی این تعداد گل را خورده است.

در فصل هایی که لیگ برتر انگلیس با 20 تیم برگزار شده است، هیچ تیمی 92 گل نخورده بود و اکنون شفیلد یونایتد این رکورد منفی را برای خودش ثبت کرد. رکورد قبلی متعلق به دربی کانتی بود که در فصل 2007/08، 89 گل دریافت کرده بود.

گفتنی است که تیم سوئیندون تاون در فصل 1993/94، صد گل دریافت کرد. البته در آن زمان لیگ برتر انگلیس با 22 تیم برگزار می شد. این احتمال وجود دارد که شفیلد یونایتد از رکورد تعداد گل های خورده لیگ برتر انگلیس در زمانی که این لیگ با 22 تیم برگزار می شده هم عبور کند.

1471