پیش‌بازی آلومینیوم - پرسپولیس؛ اوسمار به فکر انتقام در شهر دلهره‌آور!

پیش‌بازی آلومینیوم - پرسپولیس؛ اوسمار به فکر انتقام در شهر دلهره‌آور!

پایگاه خبری فوتبالی - اوسمار ویرا باید  مقابل تنها تیمی قرار بگیرد که در برابر آن‌ها شکست خورده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، آلومینیوم در اراک میزبان پرسپولیس خواهد بود. قرمزها از آخرین دیداری که در اراک برگزار کردند خاطره خوبی ندارند چرا که در لیگ برتر  با یک گل به ایرالکو باختند تا تنها شکست پرسپولیس تحت هدایت اوسمار ویرا در آن مسابقه رقم خورده باشد.

آلومینیوم در شرایطی باید پای به میدان این مسابقه بگذارد که در سال جدید، بردی به دست نیاورده و آخرین پیروزی آن‌ها به اسفند ماه سال گذشته برابر نساجی بازمی‌گردد. سبزپوشان دو بازی اخیر خود را هم در حالی با شکست پشت سر گذاشته‌اند که قادر به باز کردن دروازه رقبا هم نبوده‌اند و باید دید می‌توانند با تجدید پیروزی بر پرسپولیس، این رکوردهای منفی را از یاد ببرند یا نه.

در سمت مقابل پرسپولیسی قرار دارد که تحت هدایت اوسمار ویرا به یک تیم غیرقابل توقف تبدیل شده و از ۱۰ دیدار اخیر خود به ۸ برد رسیده و تنها باخت آن‌ها به همان بازی با آلومینیوم در هفته شانزدهم لیگ برتر مربوط می‌شود. نکته جالب درباره قرمزهای پایتخت اینکه آن‌ها در پنج دیدار اخیر خود حتی یک گل هم دریافت نکرده‌اند تا تیم اوسمار نشان دهد تا چه اندازه آماده است و تیمی متکی به افراد نیست و حتی بدون علیرضا بیرانوند هم بهترین عملکرد را در کارهای دفاعی به نمایش می‌گذارد.

با این وجود پرسپولیسی‌ها مقابل آلومینیوم همیشه به دردسر افتاده‌اند. از چهار بازی برگزار شده بین دو تیم در اراک، سه بار تیم سبزپوش برنده بوده و پرسپولیس فقط یک مرتبه در استان مرکزی موفق به غلبه بر ایرالکو شده است. پرسپولیسی‌ها در این چهار دیدار از حیث گلزنی هم چندان توفیقی نداشته‌اند و فقط دو بار موفق به گشودن دروازه حریف خود شده‌اند.

همچنین دو تیم، یک بار هم سابقه تقابل در جام حذفی را دارند که باز هم آلومینیوم تیم برنده بوده است. دیداری که چیزی حدود یک سال و نیم گذشته در مرحله یک چهارم نهایی در تهران برگزار شد که شاگردان سید مهدی رحمتی با دبل محمدرضا آزادی و تک گل محمد علی‌نژاد با نتیجه سه بر دو تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی را شکست دادند. گل‌های قرمزها در آن مسابقه را مهدی ترابی و احسان پهلوان به ثمر رساندند.

نتیجه مرحله گذشته: آلومینیوم در قائمشهر با یک گل نساجی را حذف کرد و پرسپولیس هم در تهران با سه گل از سد حریف لیگ یکی خود، نفت‌وگاز گچساران، گذشت.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - پرسپولیس

جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

تیم داوری: امیر عرب‌براقی، هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علیمحمدی

1997