فصل برای هافبک آرژانتینی چلسی به پایان رسید

فصل برای هافبک آرژانتینی چلسی به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- انزو فرناندز هافبک آرژانتینی چلسی که مدتی بود با مصدومیت برای چلسی باز می‌‌کرد، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت تا این فصل برای او به پایان برسد.

به گزارش فوتبالی، مدتی بود که انزو فرناندز هافبک چلسی با وجود درد شدیدی که در فتق خود داشت برای این تیم بازی می‌کرد. او به دلیل اهمیت چند بازی اخیر چلسی تلاش کرده بود در کنار تیم حضور داشته باشد.

حالا خبرها حاکی از آن است که این بازیکن به علت درد شدیدی که دارد تصمیم گرفته است که هرچه زودتر عمل فتق انجام دهد. انزو فرناندز یک ماه دور از میادین خواهد بود و این بازیکن در نظر دارد به اردوی تیم ملی آرژانتین برای مسابقات کوپا آمریکا برسد و تا آن زمان آماده بازی شود.

با توجه به مدت مصدومیت انزو فرناندز، آمار او با چلسی ۴۰ بازی، ۷ گل و ۳ پاس گل در این فصل رقابت‌ها خواهد بود و او پس از رهایی از بند مصدومیت آماده می‌شود تا با قهرمانی در مسابقات کوپا آمریکا با تیم ملی آرژانتین پایان خوشی برای خودش در این فصل رقم بزند.

اضافه شدن این هافبک آرژانتینی به لیست طولانی مصدومان چلسی، کار مائوریسیو پوچتینو را برای کسب سهمیه لیگ اروپا را بسیار مشکل خواهد کرد.

۱۴۲۸