لاپورتا به طور رسمی ماندن ژاوی در بارسلونا را اعلام کرد

لاپورتا به طور رسمی ماندن ژاوی در بارسلونا را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا امروز یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و در آن اعلام کرد که ژاوی هرناندز همچنان در بارسلونا خواهد ماند و در این تیم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی قرار است که فصل 2024/25 هم سرمربی بارسلونا باشد و به کار خودش ادامه بدهد. خوان لاپورتا در کنفرانس خبری گفت:" با خوشحالی اعلام می کنم که ژاوی به کار خود در بارسا ادامه می دهد. او دیروز علاقه خود را برای ادامه دادن در این پروژه به من اعلام کرد. برای بهتر شدن شرایط فعلی تغییراتی را انجام خواهیم داد. داشتن ثبات برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم است."

لاپورتا در ادامه افزود:" امسال به اهدافی که در نظر داشتیم نرسیدیم اما ژاوی از اعتماد کامل ما برخوردار است. در طول هفته قبلی به هدف هایی که در نظر داشتیم یک ضربه محکم خورد. ژاوی یک فرد با دانش است و ما به داشتن او افتخار می کنیم. ژاوی بار ها علاقه اش را به بارسلونا ابراز کرده است. او حتی گفته بود که در صورت رفتن از بارسا حاضر است که دستمزد یکسال باقی مانده از قراردادش را ببخشد."

ریاست بارسلونا درباره فعالیت در بازار نقل و انتقالات گفت:" تلاش می کنیم تا بتوانیم در شرایطی قرار بگیریم که بتوانیم بازیکنان جدید جذب کنیم. باید دستمزدها را کاهش بدهیم. ریاست لالیگا به ما به خاطر این که در تلاش هستیم تا دستمزد ها را کم کنیم، تبریک گفته است. ما کار خود را انجام می دهیم و سپس مشخص می شود که می توانیم بازیکن جدید جذب کنیم یا نه."

1471