واکنش ژاوی به تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا

واکنش ژاوی به تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به طور رسمی در بارسلونا ماندگار شد و به این ترتیب فصل آینده را هم سرمربی بارسلونا خواهد بود و باید دید که اوضاع برای او در فصل 2024/25 به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی در اواسط فصل گفته بود که در پایان فصل می خواهد بارسلونا را ترک کند و از این تیم برود. او در نهایت تصمیم خود را عوض کرد و حالا در بارسلونا می ماند.

امروز باشگاه بارسلونا یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و ژاوی هرناندز، لاپورتا و دکو در آن حضور داشتند و ماندن ژاوی در بارسا به طور رسمی اعلام شد.

ژاوی در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:" در آن زمان که تصمیم به رفتن گرفتم، کار درست را انجام دادم. من فقط به باشگاه فکر می کردم و از روی خودخواهی این کار را نکردم. حالا اما احساسی دیگر دارم. به نظرم هنوز هم می توانم در بارسلونا ادامه بدهم و این پروژه را در مسیر رشد قرار بدهم."

ژاوی هرناندز درباره عملکردی که بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا داشته گفت:" نسبت به دو سال پیش پیشرفت کرده ایم. این را به مدیران بارسلونا گفته ام. ما دو سال پیش به خانه تیمی مثل بایرن مونیخ می رفتیم و مشخص بود که اصلا توان رقابت کردن با آن ها را نداریم اما حالا شرایط به این شکل نیست. ما می توانیم با بزرگان اروپا رقابت کنیم. به خاطر جزییاتی کوچک نتوانستیم امسال به نیمه نهایی برسیم."

ژاوی درباره این که آیا بازیکنان بارسلونا از تصمیمش اطلاع داشتند یا نه گفت:" بله آن ها از قبل خبر داشتند که من خواهم ماند. بازیکنان می دانند که در این باشگاه میان مدیریت و کادر فنی اعتماد کامل وجود دارد."

سرمربی بارسلونا در پیامی به هواداران بارسا گفت:" هواداران برای من نقش بسیار مهمی دارند. آن ها محبت زیادی به من نشان داده اند و نقش پر رنگی در تغییر نظرم برای ماندن در بارسلونا داشتند. هواداران همیشه ورزشگاه را پر می کنند و از ما حمایت می کنند. امسال شرایط برای ما چندان جالب نبود اما مطمئنم که در فصل آینده اوضاع بهتر خواهد شد. من انرژی و میل زیادی برای کار کردن در بارسلونا دارم و می خواهم هواداران را خوشحال کنم."

ژاوی افزود:" من هرگز به باشگاه نگفتم که دستمزد یکسال باقی مانده من را بدهد و سپس من از این جا بروم. این حرف و حدیث ها برای ضربه زدن به من است. من مشکلی برای باشگاه درست نمی کنم. همیشه بارسلونا اولویت من بوده است و به تیم خودم ضربه نمی زنم. تصمیمی که برای ماندن در بارسلونا گرفته ام از روی غرور و پول نبوده است. تصمیم گیری برای ماندن در بارسلونا کار راحتی نبود اما حالا هیجان زده هستم."

1471