عکس؛ لحظه‌ای که لاپورتا گریه‌اش گرفت و ژاوی را در آغوش کشید

عکس؛ لحظه‌ای که لاپورتا گریه‌اش گرفت و ژاوی را در آغوش کشید

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از صحنه های جالب کنفرانس مطبوعاتی امروز باشگاه بارسلونا، لحظه ای بود که خوان لاپورتا احساساتی شد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه بارسلونا امروز یک کنفرانس خبری برگزار کرد و در این کنفرانس خبری به طور رسمی اعلام شد که ژاوی هرناندز در فصل 2024/25 هم سرمربی بارسلونا خواهد بود.

خوان لاپورتا در این کنفرانس خبری به طور ویژه ای از ژاوی هرناندز حمایت کرد. او در طول صحبت هایش گفت:" امروز هواداران بارسلونا باید خوشحال باشند و افتخار کنند چرا که ما یک سرمربی با دانش و فوق العاده داریم. من به ژاوی افتخار می کنم."

لاپورتا پس از این حرف ها احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک های خودش را بگیرد و در همین لحظه ژاوی هرناندز را در آغوش کشید. کاملا مشخص است که لاپورتا و ژاوی ارتباط خوبی با هم دارند و لاپورتا به ژاوی هرناندز اعتماد دارد و دوست داشته که او را در بارسلونا نگه دارد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای بارسلونا به چه شکل پیش خواهد رفت. فصل 2023/24 برای بارسلونا فصل خوبی نبود و آبی و اناری ها این فصل را بدون جام به پایان رساندند. ژاوی گفته است که در فصل آینده اوضاع بهتری را برای بارسلونا رقم خواهد زد.

1471