پیش‌بازی تراکتور - ذوب‌آهن؛ تبریز به فکر اولین برد سال با چاشنی انتقام

پیش‌بازی تراکتور - ذوب‌آهن؛ تبریز به فکر اولین برد سال با چاشنی انتقام

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور همچنان نتوانسته در سال جدید، بردی دشت کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تراکتور در تبریز میزبان ذوب‌آهن است. دیداری که در لیگ برتر همین چند روز پیش به بدترین نحو ممکن برای تی‌تی‌ها به پایان رسید و تراکتور با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خورد تا سرمربی اسپانیایی سابق این تیم به پایان کار خود در تبریز برسد.

تراکتوری‌ها در شرایطی باید مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرند که این تیم همچنان نتوانسته در سال جدید شمسی بردی به دست بیاورد. قرمزها از چهار دیدار اخیر خود در ماه فروردین، دو بار شکست خورده‌اند و به دو تساوی رسیده ‌اند تا شرایط در تیم تبریزی بحرانی باشد.

پرشورها در مدت اخیر با جدایی پاکو خمز درگیر انتخاب سرمربی هم هستند و دیروز خبر از پیوستن مربی تیم ملی یعنی حمید مطهری به تیم خود دادند و باید دید دستیار سابق قلعه‌نویی در تبریز در اولین بازی خود چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

در سمت مقابل ذوب‌آهن با کسب برتری پر گل مقابل همین تراکتور در تبریز توانست به تیره‌روزی‌های خود پایان دهد و از سه بازی اخیر خود موفق به کسب ۶ امتیاز شده تا گاندوها شرایط خوبی داشته باشند. 

اگر چه محمد ربیعی در مدت اخیر توانسته به عنوان سرمربی مقابل تراکتور نتایج بسیار خوبی بگیرد و چهار تقابل خود با تی‌تی‌ها را برنده شده ولی آمار رویارویی‌های کلی دو تیم با اختلاف کمی به نفع پرشورهاست. تراکتور از ۴۱ باری که مقابل این تیم اصفهانی قرار گرفته موفق به کسب ۱۵ پیروزی شده و ۱۳ بار شکست خورده است.

تی‌تی‌ها همچنین در تنها دیداری که با ذوب‌آهن در جام حذفی داشته‌اند، برنده بوده‌اند. دیدار بسیار خاطره‌انگیزی که شاگردان قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های قانونی، با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند و این در حالی است که ذوب‌آهن با گل دقیقه ۱۲۰ جری بنگستون، کار را به ضربات پنالتی کشانده بود ولی گل بسیار دیدنی و به یاد ماندنی محمد نوری در دقیقه ۱+۱۲۰ حکم به صعود تی‌تی‌ها به فینال داد.

نتیجه مرحله گذشته: تراکتور با نتیجه انضباطی سه بر صفر مقابل چوکا تالش پیروز شد و ذوب‌آهن با همین نتیجه بر آکادمی کیا تهران غلبه کرد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

تراکتور - ذوب‌آهن

جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

تیم داوری: امیرسامان سلطانی، امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری

1997