پیام لاپورتا برای بازیکنان بارسلونا پس از نگه داشتن ژاوی

پیام لاپورتا برای بازیکنان بارسلونا پس از نگه داشتن ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور رسمی اعلام کرد که ژاوی هرناندز فصل آینده هم سرمربی بارسلونا خواهد بود و به این ترتیب به کار خود در جمع آبی و اناری ها ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که بازیکنان بارسلونا هم از ماندن ژاوی راضی هستند چرا که آن ها در طول فصل از ماندن سرمربی اسپانیایی حمایت کرده بودند.

به نقل از روزنامه اسپورت، قبل از این که کنفرانس مطبوعاتی امروز بارسلونا شروع شود، خوان لاپورتا به رختکن بارسلونا رفته است و صحبتی با بازیکنان داشته است. لاپورتا در ابتدا به بازیکنان خبر داده است که ژاوی هرناندز قرار است که در فصل آینده هم سرمربی بارسلونا باشد. او سپس به بازیکنان گفته است:" به ژاوی اعتماد داشته باشید. به پروژه ای که او در بارسلونا دارد اعتماد کنید. " لاپورتا در نهایت چند تا از بازیکنان بارسلونا را در آغوش کشیده است و با آن ها خوش و بش کرده است.

در حقیقت خوان لاپورتا می خواسته نشان بدهد که مدیریت بارسلونا به طور کامل به ژاوی هرناندز اعتماد دارد و حالا از بازیکنان هم خواسته است که به ژاوی اعتماد کنند. فصل جاری برای بارسلونا خوب پیش نرفت و آن ها هیچ جامی به دست نیاوردند اما ژاوی می خواهد در فصل بعد شرایط را تغییر بدهد.

1471