پیش‌بازی ملوان - سایپا؛ انزلی باز هم میزبان یک تیم نارنجی در جام حذفی

پیش‌بازی ملوان - سایپا؛ انزلی باز هم میزبان یک تیم نارنجی در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان باید دومین دیدار خود در جام حذفی را هم به میزبانی انزلی برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ملوان در انزلی میزبان سایپا تهران است. قوهای سپید بازی مرحله گذشته خود را هم در شهر خودی برگزار کردند و حالا باید به مصاف دیگر تیم نارنجی‌پوش لیگ آزادگان یعنی سایپا بروند و از بخت خوبی برای صعود برخوردارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

در سمت مقابل سایپا تیمی است که دو فصل قبل به لیگ آزادگان سقوط کرد و این فصل هم نتوانسته شرایط مناسبی برای صعود داشته باشد. شاگردان مجتبی سرآسیایی با ۴۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ یک جای دارند و فاصله زیادی با چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر پیدا کرده‌اند تا به نظر امسال هم تیم نارنجی‌پوش تهرانی را لیگ برتری نبینیم.

البته دیدار ملوان و سایپا باتوجه به سابقه لیگ برتری دو تیم مسابقه‌ای است که ۳۱ بار شاهد آن بوده‌ایم که تیم تهرانی با کسب ۱۴ پیروزی و تحمل ۵ شکست، دست بالاتری نسبت به حریف لیگ برتری خود دارد. نارنجی‌ها همچنین در جام حذفی هم سابقه بازی با ملوان را دارند که موفق به شکست این تیم و صعود شده‌اند.

نتیجه مرحله گذشته: ملوان در انزلی با یک گل از سد شهر راز شیراز گذشت و سایپا با همین نتیجه در تهران بر پارس جنوبی جم غلبه کرد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

ملوان - سایپا

جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

تیم داوری: مهرداد خسروی، هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی

1997