پیش‌بازی فجر سپاسی - گل‌گهر؛ آخرین سنگر مارینوس برای موفقیت

پیش‌بازی فجر سپاسی - گل‌گهر؛ آخرین سنگر مارینوس برای موفقیت

پایگاه خبری فوتبالی- شاید میانبر جام حذفی تنها راه سپری کردن فصلی موفق برای گل‌گهر باشد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، فجر سپاسی در شیراز میزبان گل‌گهر سیرجان است.

فجر سپاسی یکی از تیم‌های مدعی این فصل لیگ آزادگان است که همچنان از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است و مهدی رجب‌زاده در دومین فصل حضور خود در این تیم شیرازی می‌خواهد ماموریت بازگشت مجدد به لیگ برتر را فراهم سازد. زردپوشان استان فارس با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جدول لیگ یک قرار دارند و این تیم بازیکنان شاخص سابقاً لیگ برتری متعددی نظیر مهدی شریفی، شاهین طاهرخانی، محمدعلی کاظمی، حمید ملکی، علی فتحی و علی نجفی را در ترکیب خود می‌بیند.

در سمت مقابل گل‌گهر باز هم نتوانسته این فصل به برنامه‌ریزی و رویای خود برای کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر برسد و برای قرارگیری بین چهار تیم برتر جدول کار دشواری دارد و شاید موفقیت در جام حذفی، آخرین شانس مارینوس اوزونیدیس و شاگردانش برای کسب این مهم باشد.

نکته آماری بازی‌های دو تیم هم به نفع تیم سیرجانی است و گل‌گهر از ۱۰ بازی برگزار شده بین دو تیم در لیگ آزادگان و لیگ برتر هیچ‌گاه مقابل فجر بازنده نبوده تا شاگردان سرمربی یونانی با روحیه خوبی راهی شیراز شوند.

نتیجه مرحله گذشته: فجر سپاسی پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های اضافه و قانونی مقابل نیروی زمینی تهران، در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و گل‌گهر در سیرجان با دو گل از سد تیم لیگ دویی نیکا پارس چالوس گذشت.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

فجر شهید سپاسی شیراز - گل‌گهر سیرجان

جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۸

ورزشگاه حافظیه شیراز

تیم داوری: حسین زمانی، مهدی شفیعی، سجاد ایرانپور و مسعود حقیقی

1997