مطهری و ابزاری آشنا برای کار؛ مربی سابق پرسپولیس در تبریز غریبه نیست!

مطهری و ابزاری آشنا برای کار؛ مربی سابق پرسپولیس در تبریز غریبه نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- حمید مطهری با ابزاری آشنا برای کار در تبریز روبه‌روست.

به گزارش فوتبالی، اگر چه رسانه رسمی تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول در تیم خود نام برده ولی واقعیت این است که مربی سابق تیم ملی در تبریز حداقل تا اطلاع ثانویه امور مربوطه را عهده‌دار خواهد بود و تی‌تی‌ها ترجیح دادند به جای ادامه دادن با دستیار ایرانی پاکو خمز یعنی محمد نصرتی، دستیار سابق امیر قلعه‌نویی را به کادرفنی خود اضافه کنند.

مطهری که به تازگی وارد ۵۰ سالگی شده، در شرایطی دومین تجربه هدایت یک تیم لیگ برتری پس از نساجی را بر عهده خواهد داشت که ابزاری آشنا برای کار در تبریز را مقابل خود می‌بیند و به نوعی با بازیکنان و حتی کادرفنی حاضر در این تیم غریبه نیست. موضوعی که در نشست خبری پیش از بازی این مربی مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی هم از وی مورد پرسش قرار گرفت و مطهری هم به آن پاسخ داد.

مربی جدید تی‌تی‌ها زمان حضور در پرسپولیس با بازیکنانی نظیر شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و مهدی عبدی کار کرده و به خوبی از شرایط این بازیکنان آگاه است و حتی محمد عسگری آنالیزور سابق قرمزهای تهرانی هم با مطهری همکار بوده و این همکاری در تراکتور دوباره شکل گرفته است.

مطهری در پاسخ به پرسشی در این باره چنین اظهار داشت: «تیم ما متحد بوده و تمام بازیکنان برای ما ارزشمند هستند، من با خیلی از بازیکنان کنونی تراکتور سابقه همکاری دارم و همه آنها از جمله سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی عبدی و مهدی شیری بازیکنان توانمندی هستند، شجاع ستون ما در تیم ملی بود. علاوه بر این نفرات، جوان‌های خوب همچون مهدی هاشم‌نژاد و بازیکنان خارجی باکیفیتی نظیر ریکاردو آلوز و گوستاوو را هم در اختیار داریم، توقعات از تراکتور بالاست و قول می‌دهم تیم یکدلی داشته باشیم.»

حال باید دید آیا مربی سابق پرسپولیس در تجربه جدید خود در تبریز خواهد توانست با اتکا به این شناخت و آگاهی، نتایج نامناسب تی‌تی‌ها در این هفته‌ها را بهبود بخشیده و زودتر با شرایط موجود تطبیق پیدا کند یا نه.

1997