شش هفته فاجعه‌بار که تیم کلوپ پشت سر گذاشته است

شش هفته فاجعه‌بار که تیم کلوپ پشت سر گذاشته است

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در این روز ها حال و روز خوشی ندارد و به نظر می رسد که آخرین فصل حضور یورگن کلوپ در لیورپول به شکل خوبی تمام نمی شود.

به گزارش فوتبالی ، پس از این که لیورپول با پیروزی مقابل چلسی توانست جام اتحادیه انگلیس را به دست بیاورد، دیگر موفقیت های لیورپول در این فصل به پایان رسید و این تیم نتایج جالبی را به دست نیاورد.

در حقیقت لیورپول در شش هفته اخیر، اتفاقات تلخ زیادی را تجربه کرده است. لیورپولی ها در جام حذفی انگلیس مقابل منچستر یونایتد شکست خوردند و حذف شدند. تیم یورگن کلوپ در لیگ اروپا با نتیجه سه بر صفر در آنفیلد مقابل آتالانتا شکست خورد و در نهایت از این رقابت ها هم حذف شد.

لیورپول در خانه خودش در رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس شکست خورد. لک لک های آنفیلد شب گذشته هم در دربی مرسی ساید با نتیجه دو بر صفر باختند تا به این ترتیب از کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس جا بماند و آن را به منچسترسیتی و آرسنال واگذار کند.

برخی ها به یورگن کلوپ انتقاد می کنند و معتقد هستند که با توجه به این که او در انتهای فصل از لیورپول می رود، دیگر برایش مهم نیست که در این باشگاه چه اتفاقاتی می افتد و چه نتایجی به دست می آید.

1471