پیکان، عنایتی، و طلسم نارنجی‌رنگی که شکسته نمی‌شود!

پیکان، عنایتی، و طلسم نارنجی‌رنگی که شکسته نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- امروز شکست دیگری برای خودروسازان مقابل مس رفسنجان رقم خورد تا رکورد منفی پیکان و سرمربی آن به قوت خود باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، طی گزارشی که روز گذشته منتشر کردیم، گفتیم پیکان و عنایتی دچار یک طلسم عجیب و غریب مقابل نارنجی‌های رفسنجان هستند و هرگز نتوانسته‌اند از هیچ دیداری مقابل این تیم، پیروز از میدان خارج شوند.

پس از دیدار امروز جام حذفی، آمار منفی خودروسازان ادامه یافت و هم اکنون از 11 دیداری که میان پیکان و مس رفسنجان برگزار شده، 5 پیروزی سهم نارنجی‌ها بوده و 6 دیدار هم با تساوی خاتمه یافته تا پیکان هرگز رنگ برد را مقابل نماینده رفسنجان ندیده باشد.

از سوی دیگر، گویا این طلسم نارنجی‌رنگ قصد ندارد دست از سر رضا عنایتی بردارد و با احتساب بازی امروز، عنایتی جمعا 6 بار مقابل مس رفسنجان قرار گرفته که حاصل آن 3 تساوی و 3 شکست بوده و هرگز رنگ پیروزی را ندیده است.

جالب است بدانید آمار منفی رضا عنایتی، مقابل محرم نویدکیا هم صادق است و از مجموع 4 تقابل این دو سرمربی، 2 بازی با تساوی به پایان رسیده و در 2 بازی هم برتری با تیم نویدکیا بوده تا عنایتی همچنان در خواباندن مُچ محرم ناکام بماند!

7474