وقتی ژاوی 26 سال پیش بازیکن بارسلونا بود

وقتی ژاوی 26 سال پیش بازیکن بارسلونا بود

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی فعلی بارسلونا قرار شد که در فصل آینده یعنی فصل 2024/25 هم سرمربی آبی و اناری ها بماند و باید دید که عملکرد او در فصل آینده به چه شکل خواهد بود و آیا می تواند ناکامی های فصل جاری را جبران کند یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی خود که در آن خبر ماندن ژاوی را به طور رسمی اعلام کرد، ژاوی هرناندز را اسطوره بارسلونا نامید و او را عضوی از خانواده بارسلونا دانست که به او اعتماد کامل دارند. در حقیقت هم همین طور است و ژاوی سالیان سال است که عضو خانواده بارسلونا است.

در حقیقت ژاوی هرناندز در سال 1991 وارد آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا شد. او تا سال 1997 در آکادمی بارسلونا حضور داشته است و پس از آن راهی تیم اصلی بارسلونا شد و کار خود را در ترکیب اصلی آبی و اناری ها شروع کرد. ژاوی تا سال 2015 در بارسلونا ماند و پس از آن از بارسا به السد قطر رفت.

ژاوی در دوران بازیگری خود یک هافبک خلاق و باهوش بود که تاثیر زیادی در قهرمانی های بارسلونا داشت. ژاوی هرناندز در سال 2015 به عنوان کاپیتان بارسلونا از این باشگاه رفت و سپس در سال 2021 دوباره به عنوان سرمربی به این باشگاه برگشت و هنوز هم سرمربی آبی و اناری ها است.

تصویر این خبر مربوط به سال 1998 یعنی 26 سال پیش است که ژاوی بازیکن بارسلونا بوده است.

1470