احتمال فروش چند خرید گران قیمت و نه چندان موفق لیورپول در تابستان ۲۰۲۴

احتمال فروش چند خرید گران قیمت و نه چندان موفق لیورپول در تابستان ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- ورود مایکل ادواردز به تیم لیورپول ممکن است در فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیم قرمزپوش بندر مرسی ساید ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف بازگشت ادواردز به عنوان مدیرعامل به لیورپول باعث شده برخی از بازیکنانی که در زمان غیبت او خریداری شدند، اکنون در خطر فروخته شدن برای تامین مالی خریدهای جدید مناسب‌تر با سبک بازی سرمربی جدید باشند. مایکل ادواردز، تحت تأثیر خرید های انجام شده در ۲ سال گذشته قرار نگرفته و به هزینه مبالغ زیاد برای آنها معترض است.

یکی از اصلی ترین این نفرات داروین نونیز است که خرید مستقیم یورگن کلوپ بود. این در حالی است که مدیریت بخش نقل و انتقالات باشگاه لیورپول کریستوفر انکونکو را ترجیح می داد. علت اصلی موفقیت لیورپول حد فاصل ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در کنار توانایی بالای کلوپ، بی‌شک عملکرد مایکل ادواردز و تیم نقل و انتقالاتی‌ او بوده‌ است. او در عملیات فروش کوتینیو و خرید صلاح، مانه، آلیسون، فن دایک و چند بازیکن دیگر نقش کلیدی داشت و لیورپول با حضور او از سیستم مدیریتی منظمی برخوردار بود.

پیش از انتصاب ادواردز به عنوان مدیر ورزشی لیورپول در سال ۲۰۱۶، فجایع نقل و انتقالاتی مختلفی گریبانگیر این تیم شده بود، از جمله سوزاندن مبلغ دریافتی از فروش لوییس سوارز با خرید بازیکنانی همچون بالوتلی که به کار تیم انگلیسی نیامدند. اکنون خریدهای لیورپول پس از خروج ادواردز به خصوص در خط حمله نیز چنگی به دل نمی‌زنند. داروین نونیز و کودی خاکپو با نظر مستقیم کلوپ و دستیاران او خریده شدند و لوئیس دیاز هم در زمانی خریداری شد که تاثیر ادواردز کم بود و نقش اصلی مدیریت ورزشی لیورپول را جولین وارد بر عهده داشت.

۱۰۰۹