عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد

عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور در حال حاضر یکی از ستاره های اصلی رئال مادرید است و کارلو آنچلوتی به او اعتماد کامل دارد.

به گزارش فوتبالی ، وینی جونیور از سال 2018 در رئال مادرید حضور دارد. او از تیم فلامینگو در فوتبال برزیل راهی رئال مادرید شد. در حقیقت پس از رفتن رونالدو از رئال مادرید بود که وینیسیوس جونیور به ترکیب مادریدی ها اضافه شد.

اولین بازی وینیسیوس جونیور در رئال مادرید در تاریخ 29 سپتامبر 2018 اتفاق افتاد. در آن زمان جولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید بود. لوپتگی در دقیقه 87 بازی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید وینیسیوس جونیور را به میدان فرستاد. آن بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

وینیسیوس جونیور در شروع کارش در رئال مادرید مشکل تمام کنندگی داشت و نمی توانست فرصت هایش را به گل تبدیل کند. او از سال 2022 توانست این مشکل را برطرف کند و در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم گل قهرمانی رئال مادرید را مقابل لیورپول به ثمر رساند.

در حال حاضر هم هواداران رئال مادرید امید زیادی به درخشش او دارند و باید دید که وینیسیوس جونیور در نیمه نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ چه عملکردی را از خودش نشان می دهد.

1470