تیمی که هفت گل از دو مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس خورد

تیمی که هفت گل از دو مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس خورد

پایگاه خبری فوتبالی - برایتون در هفته های اخیر لیگ برتر انگلیس عملکرد جالبی نداشته است و مشخص است که تیم روبرتو دی زربی در مقطع پایانی فصل خسته شده است و بازیکنانش نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش فوتبالی ، برایتون در خانه خودش در مقابل منچسترسیتی با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و حتی نتوانست یک گل به ثمر برساند. جالب این جا است که برایتون در بازی خانگی قبلی خودش هم که مقابل آرسنال بود، با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و باز هم نتوانست گلی بزند. در حقیقت برایتون در دو بازی خانگی اخیر خودش هفت گل از منچسترسیتی و آرسنال که دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند خورده است.

این اولین بار است که در زمان حضور روبرتو دی زربی در برایتون این اتفاق می افتد که برایتونی ها دو بازی خانگی را به صورت پیاپی ببازند و حتی یک گل هم در این دو بازی نتوانند به ثمر برسانند.

به نظر می رسد که روبرتو دی زربی ضعف های قابل توجهی در مربیگری دارد. او به عنوان گزینه مربیگری در بارسلونا مطرح شده بود اما در نهایت ژاوی هرناندز در بارسلونا ماندگار شد و باید دید که آینده برای سرمربی ایتالیایی برایتون به چه شکل رقم می خورد.

1470