مسی در 80 سالگی هم بهترین بازیکن MLS خواهد بود

مسی در 80 سالگی هم بهترین بازیکن MLS خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپه روسی مهاجم سابق منچستریونایتد ادعا کرد لیونل مسی 80 ساله بهترین بازیکن در لیگ MLS خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در سال 2024، شروع ناامید کننده ای در MLS داشت و ابتدای فصل را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست داد، اما رفته رفته موفق شد تا ریتم خودش را پیدا کند و در آخرین دیدار اینتر میامی مقابل نشویل، قهرمان جام جهانی 2022 موفق شد با زدن 2 گل و دادن یک پاس گل، اینتر میامی را به پیروزی 3-1 برساند. 

به نقل از سایت گل، جوزپه روسی مهاجم سابق تیم های ویارئال و منچستریونایتد به DAZN گفت: "اگر شما به او در زمین نگاه کنید، می بینید که مسی 80 ساله همچنان می تواند بهترین در لیگ MLS باشد. همه دوست دارند او را از نزدیک ببینند، چون مسی بهترین بازیکن تاریخ است. وقتی مسی کفش هایش را بیاویز، لیگ آمریکا به دردسر می افتد و نمی تواند جای خالی او را پر کند. انتظارات از مسی در هنگام آمدنش به آمریکا، هیچ ربطی به عملکرش در داخل زمین ندارد. به نظرم مسئولان لیگ به خوبی توانستند از حضور مسی بهره ببرند و برای درک این موضوع کافی است که نگاهی به حق پخش تلویزیونی و دیگر چیزهای تجاری بیاندازید."

4416