تنها ضربه‌ای که پیکان را از جام حذف کرد (عکس)

تنها ضربه‌ای که پیکان را از جام حذف کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - غلامرضا ثابت‌ایمانی برخلاف سال گذشته، فصل موفقی را سپری نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، پیکان دیروز با ترکیبی بسیار جوان و با بازیکنانی کم نام و نشان بازی مقابل مس رفسنجان را آغاز کرد و در ادامه چند نفر از بازیکنان باتجربه خود را وارد میدان کرد تا در ضیافت پنالتی‌ها کمک حال این تیم باشند اما خودروسازان در پنالتی‌ها هم با فاصله‌ای نزدیک و با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب نارنجی‌ها شدند تا وداع تلخی با جام حذفی داشته باشند.

اما فیروزه‌ای‌پوشان پایتخت با از دست دادن اولین ضربه پنالتی خود که اولین ضربه ضیافت پنالتی‌ها هم بود، در نهایت این دیدار را واگذار کردند. ضربه‌ای که غلامرضا ثابت‌ایمانی هافبک ۲۴ ساله پیکانی‌ها پشت توپ ایستاد و با بی‌دقتی این توپ را به بالای دروازه حامد لک زد تا در نهایت همین ضربه کم‌دقت موجبات حذف شاگردان عنایتی را فراهم سازد.

ضربه‌ای که شاید تکمیل‌کننده فصل کم‌فروغ ثابت‌ایمانی بود؛ بازیکنی که این فصل در ۱۴ بازی خود برای پیکان در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی، نه گلی به ثمر رسانده و نه پاس گلی داده است. هافبکی که ابتدای فصل مورد توجه چند تیم از جمله تراکتور قرار داشت ولی در نهایت رضایت‌نامه وی توسط تیم تهرانی صادر نشد و این فصل با افت محسوسی مواجه بوده است.

1997