خیرونا در پی دائمی کردن قرارداد مدافع اسپانیایی بارسلونا

خیرونا در پی دائمی کردن قرارداد مدافع اسپانیایی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بازیکنان بارسلونا که در این فصل به صورت قرضی در تیم دیگری بازی می‌کند، اریک گارسیا است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان 2023 تلاش کرد تا لیست بازیکنان خود را از اسامی‌ای که دیگر کاربرد خاصی در ترکیب تیم ندارند را به هر نحوی به فروش برساند. یکی از بازیکنانی که به صورت قرضی از بارسلونا جدا شد، اریک گارسیا بود. مدافع سابق منچسترسیتی نتوانست انتظارات را در بارسلونا برآورده کند و همین باعث شد تا در لیست فروش ژاوی هرناندز قرار بگیرد.

او در این فصل اما در پیراهن دیگر تیم کاتالونیایی، یعنی خیرونا توانست نمایش‌های درخشانی از خود ارائه کند. او به همراه تیمش تبدیل به شگفتی‌ساز این فصل فوتبال اسپانیا شدند و تا اواسط فصل شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا داشتند؛ اما به مرور زمان از رئال مادرید عقب افتادند و حالا دیگر شانسی برای رویاپردازی و کسب قهرمانی ندارند.

به نقل از نشریه اسپانیایی رلوو، مدیران خیرونا از عملکرد اریک گارسیا راضی هستند و می‌خواهند او را به صورت قطعی به خدمت بگیرند. سران این باشگاه که رابطه خوبی با باشگاه بارسلونا دارند، می‌خواهند مبلغ درخواستی بارسا را پرداخت کنند. بارسلونا برای فروش گارسیا مبلغی حدود 15 الی 20 میلیون یورو درخواست کرده است.

هنوز مذاکره‌ای برای این انتقال صورت نگرفته. اولویت مدیران خیرونا خرید دائمی بازیکن است، اما تمدید قرارداد قرضی را هم در نمی‌کنند.

بارسلونا نیز به چند بازیکن خیرونا، از جمله الکس گارسیا علاقه‌مند است و خیرونا می‌تواند از این هافبک 26 ساله به‌عنوان کلید معامله استفاده کند.

1428