ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل آلومینیوم؛ جانشین عالیشاه کیست؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل آلومینیوم؛ جانشین عالیشاه کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد چالش برانگیزترین انتخاب برای اوسمار در تقابل با شاگردان مجتبی حسینی، انتخاب بازیکن برای جانشینی امید عالیشاه باشد. 

به گزارش فوتبالی، با توجه به مصدومیت امید عالیشاه در بازی قبلی مقابل صنعت نفت، سرخ پوشان در بازی امروز نمی‌توانند کاپیتان اول خود را در اختیار داشته باشند و ویرا باید یک جانشین برای او انتخاب کند. انتخابی که با توجه به بیماری سعید صادقی و عدم دسترسی پرسپولیس به او، پرچالش‌تر خواهد بود و حالا ویرا یا باید وحید امیری را جایگزین کند یا محمد خدابنده‌لو را به عنوان هافبک وسط در کنار ریگی بازی دهد و از سروش رفیعی در پست شماره 10 بازی بگیرد. شرایطی که با توجه به آمادگی بالاتر خدابنده‌لو در مقایسه با امیری، محتمل تر به نظر م‌یرسد. 

علاوه بر این، آن ها علیرضا بیرانوند را نیز با خود به اراک نبرده اند. بیرانوندی که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و با باز کردن گچ دست خود، احتمالا در بازی بعدی مقابل سپاهان به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و پرسپولیسی‌ها این بازی هم باید منتظر حضور امیررضا رفیعی جوان در دروازه خود باشند. 

به این نکته هم اشاره کنیم که محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر، مربوط به بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و او مشکلی برای همراهی تیمش در جام حذفی نخواهد داشت. 

با توجه به همه این نکات، ترکیب امروز پرسپولیس با کاپیتانی مهدی ترابی، به احتمال زیاد، به این شکل خواهد بود:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن 

دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدا‌بنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر

7899